27.9.06

Max uflaks...

I dag klarte jeg det kunststykket å være EN dag for sent ute til å bare kunne spasere inn på TOBBs kontorer i byen og hente drømmeleiligheta. Hysterisk irriterende. Spesielt ettersom jeg hadde gjort nøyaktig som jeg hadde fått opplyst fra TOBBs hovedkontor. I utgangspunktet var jeg den eneste som forlangte å bruke forkjøpsretten, men man måtte ha meldt seg inn dagen FØR budrunden. Det var litt viktig. Jeg hadde faktisk gjort det, men ett eller annet sted bak regnbuen en plass, så er det noen som vet at det er når BETALINGEN kommer at ansienniteten gjelder, ikke når en faktisk melder seg inn. Så hvis jeg hadde møtt opp personlig, og ikke brukt Internett, som jeg fikk beskjed om, så hadde leiligheta vært min....

At det går an!!! Skulle tro det var Colargol som hadde satt sammen disse reglene!

Ingen kommentarer: