29.10.06

Back to the old drawingboard

Dette er nok året da alt skjer. Også det som går til helvete. Heldigvis er de tingene som har gått til helvete bare for bagateller å regne i kosmisk sammenheng, og etter et par dager er de nok glemt.

Så langt:
1. Fått den jobben jeg har aller mest lyst til, høgskolelektor på allmennlærerutdanningen på HiST.
2. Fikk også den jobben jeg har nest mest lyst på, lektor på Byåsen videregående.
3. Ble kvitt pieitsjdien, ettersom dette var det mest begredelige jeg har holdt på med
4. Molde rykker ned etter 12 år i tippeligaen, og går på et braktap for stabæk med 8-0. Pinlig, men greit nok. De må slå sandefjord med omtrent tjue mål om de skal ha noen sjans, og alle andre resultater må gå veien. Lykke til!
5. Som tidligere nevnt ble 2006 året da man fant ut at man skulle bli pappa i 2007. Det må nevnes både for 2006 og 2007-kontoen synes jeg.
6. Nervene på høykant foran morgendagens avklaring av forkjøpsrett på leilighet. Jeg har vel sagt hva jeg mener om forsåvidt fine sosialistiske ideer som borettslag, som etterhvert utvikler seg til å bli pappaguttenes stairway to klasseskille. Med et tosifra antall nederlag på forkjøpsfronten har jeg ikke all verdens tro, men håpet er der.
7. Må nesten nevne at jeg har fått sneket Trond inn på NKI :)

Ingen kommentarer: