18.5.09

Evolusjonen slår knute

Jeg har nok vært merkelig skånet for å omgjenges ikke-mennesker tidligere, men i helga fikk vi iallfall nærkontakt med noen virkelig degenererte tapere. Natt etter 17. mai kom det ubudne gjester til oss og rasket med seg datamaskin og annet smått rundt omkring i stua. Jeg våknet faktisk av det også, men sovna før jeg fikk sjekka hva som skjedde. Og ikke for det, jeg hadde måtte lett etter balltreet en stund før jeg hadde drista meg ned til dem uansett. Det er godt mulig jeg ikke er stopp-tyven-materiale og, men man blir eitrandes sint av sånt.
De tok også med seg en bag, uten at det var store verdier i akkurat den. Men hva slags lavpanna søppeltyver er det som raner folk uten å ta med seg ei veske en gang? På dette IQ-nivået burde jo vedkommende hatt vansker med å flytte beina foran seg, eller å skjønne hvordan man åpner dører.

Så hvis andre i Heimdalsområdet opplever det samme og tar tyvene på fersken, kan jeg godt snu ryggen til å late som jeg ikke ser på at bandittene får grisebank.

*Edit* Saken ble henlagt (selvsagt), til tross for at jeg kunne oppgi IP-adressen der min stjålne laptop befant seg...

Ingen kommentarer: